Wysłany: 2006-06-27, 09:47 Kate współpracuje z Dharmą??!!
Otóż na jednym z forów zobaczyłem coś ultraciekawego, a czego na naszym forum chyba nikt nie zamieścił.
Otóż użytkownik zamieszczający te zdjęcie zauważył, że możliwa jest działanie Kate dla Dharmy - strzał do Sawyera. Osobiście wydaje mi się to nie prawdopodobne, ale może jednak ktoś znajdzie jakieś wytłumaczenie. Co do tego, że 'przecież zauważyli by, że to Kate wystrzeliła!' to osobiście uważam, że po pierwsze strzelając z strzałki elektro-paraliżującej czy coś takiego, broń nie wydaje takiego odgłosu jak przy wystrzale naboju, a po drugie w takich sytuacjach nie myśli się o szczegółach.
_________________ -L--lubie
-O--oglądać
-S--serial
-T--ten
by Matashow ®
Stopien uzależnienia: Uzależniony
Wysłany: 2006-06-27, 11:25
Według mnie Kate odwróciła się po prostu w stronę z której (jak jej się zapewne wydawało) padł strzał. I w tą stronę skierowała broń. Nie znam się na broni, ale wydaje mi się, że strzałkę paraliżującą nie da się umieścić do broni, która Kate trzyma w dłoni, (zapewne chodzi o jakiś rodzaj paralizatora ) Jeśli ktoś może podzielić się wiedzą w tym zakresie to będzie miło
Hmm też przychylam się do tego, że to nie prawda iż ona strzelała. Ale co do wypowiedzi Locke16 to jedynie mogła poderwać broń, ale napewno nie patrzy się w kierunku skąd padł strzał, bo skoro Sawyer przechyla sie w lewo, to strzał padł z prawej strony.
-O--oglądać
-S--serial
-T--ten
by Matashow ®
Przepraszam za to co teraz powiem, ale ta teoria jest poprostu idiotyczna . W ogóle to się kupy nie trzyma. Proponuje oglądnąć tą scenę w odcinku i dokładnie się przypatrzeć. W momencie kiedy Sawyera trafia strzałka Kate nie ma wycelowanej w niego broni tylko dopiero ją podnosi. To zdjęcie to tylko kawałek sceny, w której akurat tak to "śmiesznie" wyszło .